joi, 8 august 2013

Eppur Si Muove

Episodul 23 al seriei de Alternative energetice. Cred ca filmuletul nu necesita prea multe comentarii. Inainte sa puneti intrebari cititi AICI.



Dupa cum se poate observa furtunul de benzina este scos. De tot. Pornire directa pe HHO la un aproximativ 15 LPM produs cu 4000W adica vreo 3 cai putere pentru a pune in functiune un motor ce poate dezvolta peste 30 cai putere... :)

24 de comentarii:

  1. Felicitari pt efort si pt reusita! Urmatorul pas: eficienta procesului! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim. Eficienta, fiabilitate si reducerea costurilor de realizare... :)

      Ștergere
  2. Bun. Ca să pricep și eu, care nu prea sunt familiarizat aspectele tehnice. Să înțeleg că ai făcut electroliza apei. Poți spune câtă energie ai consumat și câtă ai obținut? Asta de la începutul absolut al experimentului până la sfârșitul lui absolut. Să zicem în jouli.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se poate masura in acest moment exact cat se produce, pentru ca exista multe pierderi pe incalzire. Pe langa masinuta din film mai avem un motor identic pus pe banc ce urmeaza sa fie cuplat de un generator electric apoi inchis in cutie izolata pentru a recupera si energia termica produsa. Abia atunci vom putea veni cu cifre mai exacte.

      Ștergere
  3. Bravo Flavian!În sfârșit patentul cu nr US7578911 B2 într-o realizare de excepție A TA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Patentele mi se par chestii inutile, de aceea tot ce am facut pana acum am pus pe blog, ca sa poata fi replicat de oricine doreste. Bob Boyce a fost cea mai buna sursa a mea de inspiratie, iar el a procedat in acelasi mod. Sa nu uitam nici de Daniel Dingel sau Stan Meyer care aveau astfel de reusite inca de acum cateva decenii, ca in ultimii ani deja e puzderie de exemple.

      Ștergere
  4. Pierderi există întotdeauna. Așadar, lăsând la o parte piederile, câtă energie utilă ai băgat în sistem și câtă energie utilă ai scos din sistem. În prezent, așa cum e el acum.

    Văd că în articol ai scris niște numere, dar eu nu prea le înțeleg. Mă gândeam dacă ai putea să mă ajuți cu niște transformări simple în așa fel încât să înțeleg și eu.

    Să zicem că accept și WațiOră în loc de Jouli.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca vrei sa intelegi, este simplu. Citesti articolele alea pe care le recomandam celor care doresc sa puna intrebari. Apoi iei o lingura de benzina, o bagi in rezervor si-mi calculezi cata energie utila ai scos cu ea... ;)

      Ștergere
  5. Eu îți puneam ție o întrebare. Dacă știam răspunsul, nu-ți mai puneam întrebarea.

    Să înțeleg că nu știi nici tu câtă energie utilă ai băgat și câtă ai scos?

    RăspundețiȘtergere
  6. Gab încă gândești în cutiuța de metal mică cât o conservă de hamsii....ce contează cât a băgat din moment ce funcționează? INTEGRAL PE HIDROGEN?
    Motorul OTTO deși se spune că are randamnetul de 22% este fals! Randamnetul real este de 0.05%! EXACT ZERO virgulă zero cinci la sută!
    Așadar alimentând acest motor cu hidrogen i se schimbă un pic randamentul!
    Amestecul de azot (aerul are 71% azot) cu hidrogen generează o explozie a cărei energie e mai mare chiar decât a hidrogenului!Astfel ți-am completat direcțiile unde ar trebui tu să cercetezi în loc să jignești (tipic mârlănie românească)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. TAR, multumesc de ajutor, dar nu este cazul. Gab este un amic mai vechi, mai sceptic, dar cu atitudinea caruia m-am obisnuit. Rog pe amandoi sa ramanem asadar in zona discutiilor constructive.

      Ștergere
    2. Da, eu sunt mai bou, așa, din fire. Mai neevoluat spiritual. Vă dați seama dacă încă mai mănânc carne...

      Ștergere
    3. GAB am retinut prima propozitie!E bine că te știm acum!

      Ștergere
    4. Baieti, eu astept intalnirea aia (poate la Fagaras sau care va fi locatia comunitatii) la care Flavian va tine un workshop practic despre alternative energetice si ne va prezenta dihania (ansamblul celula Bob Boyce + generator electric pe ardere/ motor masina) in functiune! Cu sau fara gratare... :))

      Ștergere
  7. Gab, si eu sunt ca si tine, daca cumva afli raspunsul intrebarii tale te rog explica, sa inteleaga si altii mai lenesi, pana apuca ei sa studieze ce s-a scris pana acuma.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte bucuros sa vad realizari adevarate...dar desigur as avea si cateva intrebari...cum vi le pot pune?! Adresa de mail...tel.!? Adresa mea de mail vpsaltu@yahoo.com. Va urmaresc blogul de mult timp....este o sursa de bucurie...vazand ca exista pe net. ,in limba romana asa ceva! Mutumiri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de aprecieri, facem si noi ce putem. Adresa de mail o gasesti pe flavian.ro ca si pana acum. Reiau rugamintea de mai sus ca inainte sa veniti cu intrebari sa cititi articolele introductive de AICI ca sa evitam repetarea acelorasi lucruri de n ori.

      Ștergere
  9. http://www.youtube.com/watch?v=H_Vnxapd5fs (interesant)

    Si baietii de la NASA s-au jucat cu motoarele stirling. In video camionul ala poate functiona cu 3 tipuri diferite de combustibil.

    RăspundețiȘtergere
  10. urmatorul pas poate ar fi sa faceti un motor sterling pt masinuta cu HHO (ceva de genu http://www.youtube.com/watch?v=z7lUzKfdHd4 )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, avem in vedere si asa ceva. Am gasit chiar un pasionat de motoare Stirling in apropiere de Brasov si unul dintre cei care colaboram la acest proiect a luat legatura cu el. Mai avem insa pana acolo, incercam deocamdata sa ne concentram pe cresterea randamentului celulei de hidrogen. Am comandat o noua serie de placi de inox, de calitate mai buna si dorim sa realizam doua celule de 100 placi / 15 LPM fiecare pe care sa le putem folosi in serie sau paralel la 220V redresat.

      Ștergere
  11. Salut Flavian,felicitari pentru progresele si reusitele facute.Si eu lucrez la sistemul Meyer de vreo 2 ani si as vrea sa discutam in privat despre niste informatii....pt ca e f mult de scris...si discutat,unde te pot gasi? fb?yahoo?gmail?
    Ai spus ca,consumi 4kw dar eu vad un variac 220 si 9A asta inseamna aproape 2kw,sau mai ai unul conectat?
    Inca ceva,ai spus ca bagi 5hp si scoti 30hp partial,adevarat, pentru ca acei 30 cai sunt calculati la aprox 4000 de ture,deci folosesti doar 7cai la relanti care este aproape de puterea consumata.Oricum nu conteaza,daca reusesti sa maresti turatiile putin si sa generezi acei 8kw la bord atunci,who cares...succes in continuare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ady, poti incerca pe mail cel mai bine. Adresa este pe flavian.ro Lucram acum la o a doua celula, sa o punem in paralel, ca sa ne dea o marja mai mare de gaz pentru lucru. Asa putem sa nu o mai incingem sau suprasolicitam pentru a produce gazul dorit in cantitate mare. La experimente au fost variatii intre 9A si 16A functie de cat de calda era celula.

      Ștergere
  12. http://www.youtube.com/watch?v=rsPHvz_SAWA poate reusiti sa luati niste informatii de la el

    RăspundețiȘtergere